Beautiful Memories

About Linkies Stuff Twitter Instagram facebook ask.fm Blogskin back
WELCOME

Annyeonghaseyo. Welcome to my Blog.hai kalau korang suka blog ni, leh follow, klo Annon & Haters leh berambus

Tagboard

Your Cbox here.


Followers

Your follower code. here.




Burday My mom 13/11
Thursday, November 15, 2012 • 10:18 PM • 0 comments




HAPPY BURDAY MY MOM



Ni kek sicret recipe sempena burday my mom.. aq ,akak and abg aq kongsi duit tuk beli kek ni.. my mom x tau kite owg beli kek ni, kite owg wat suprise.. wat birthday party kt umh cousin.. haha umh cousin x jauh pon dkt jew..kt umh acik.. acik panggil my mom lepak kt umh dia.. n my mom dh pgy umh acik.. abg, akak and my cousin wish happy burday to my mom... kite owg nnyi lagu happy burday.. my mom terharu sngt .. kite owg mkn kek sicret recipe, KFC and mee bandung..tu saja lah aq dpt cite tentang burday my mom pd 13/11..
sekian




Older Post | Newer Post